نوسازی اتوبوس و مینی بوس فرسوده

تسهیلات نوسازی اتوبوس و مینی بوس فرسوده

 ارائه تسهیلات جهت نوسازی ناوگان حمل و نقل مسافر بین شهری

سرپرست معاونت نوسازی ناوگان ستاد مدیریت حمل ونقل از ارائه تسهیلات جهت نوسازی ناوگان حمل و نقل مسافر بین شهری خبر داد و گفت : این معاونت در نظر دارد تا مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال به نوسازی ناوگان اتوبوسهای بین شهری اختصاص دهد .

مهندس کرمی  با اعلام این خبر افزود: شرایط اختصاص تسهیلات جهت نوسازی اتوبوس های بین شهری پس از اجرایی شدن اعلام می شود.

وی تاکید کرد : پیش بینی می شود با توجه به افزایش قیمت اتوبوس ،اختصاص رقم تسهیلاتی که توسط سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای برای انجام این امر در نظر گرفته شده کمک موثری برای نوسازی ناوگان حمل و نقل جاده ای باشد.

سرپرست معاونت نوسازی ناوگان گفت : نوسازی ناوگان حمل و نقل مستلزم وجود بسته ای حمایتی از جمله تامین منابع مالی کافی ، وجود خودروهایی با قیمت و کیفیت مناسب و همچنین تامین شرایط لازم کسب و کار برای دارندگان این خودروهاست ،بنابراین چنانچه این شرایط فراهم شود قطعا می توان نوسازی ناوگان حمل و نقل جاده ای را به خوبی در کشور اجرایی نمود.

مهندس کرمی در ادامه با اشاره به وظایف مشخص معاونت نوسازی ستاد مدیریت و حمل و نقل سوخت در خصوص نوسازی خودروها اعم از سبک و سنگین ، اظهار داشت : اختصاص تسهیلات به صاحبان خودروهای فرسوده در ناوگان حمل و نقل کشور از اقداماتی است که توسط این ستاد در حال پی گیری و اجراست