طرح نقدی خودرو فرسوده

استقبال طرح نقدی خودرو فرسوده

استقبال چشمگیر مردم از طرح نقدی اسقاط خودرو های فرسوده

به گزارش فرسوده ، معاون نوسازی ناوگان ستاد مدیریت حمل و نقل سوخت کشور در خصوص طرح جدید اسقاط نقدی خودروهای فرسوده گفت: در طرح اسقاط خودروهای سواری شخصی و وانت های فرسوده برای نخستین بار مبلغ یک میلیون و ۷۰۰ هزار تومان جهت اسقاط خودروها پرداخت می گردد که ۲۰۰ هزار تومان از این مبلغ با مشارکت مراکز اسقاط و بازیافت تامین می گردد.
امیررضا رجبی  با بیان اینکه دارندگان خودروهای سواری شخصی و وانت های فرسوده تا تاریخ ۱۷ اسفند ماه برای ثبت نام جهت اسقاط خودروی خود فرصت دارند افزود: دارندگان خودروهای فرسوده می توانند تا پیش از اتمام مهلت جهت مشارکت اقدام کرده و در قبال اسقاط نقدی خود مبلغ تعیین شده را دریافت نمایند.
وی تصریح کرد: طبیعی است که پرداخت کمک های بلاعوض محدودیت زمانی دارد و دارندگان خودروهای فرسوده در صورت عدم ثبت نام تا پایان تاریخ مشخص شده دیگر مشمول این طرح نمی گردند.
وی با بیان اینکه وانت های یک تن و بالای یک تن نیز شامل این طرح می شوند اظهار داشت: اجرای این طرح از تاریخ ۱۴ بهمن ماه آغاز شده و تا کنون استقبال خوبی از جانب مردم صورت گرفته است.
وی در ادامه افزود: سواری های مدل ۵۶ تا ۷۲ و وانت ها مدل ۷۵ و پایین تر مشمول ثبت نام می شوند و دارندگان تمامی مدل های ذکر شده می توانند از حداکثر گواهی ارزش اسقاط بهره مند شوند.