فیض بخش

رئیس ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت مشخص شد

دکتر شریعتمداری طی حکمی،آقای مهندس فیض بخش را به عنوان رئیس ستاد مدیریت حمل و نقل معرفی کرد.طی این حکم دکتر شفیعی به سمت قائم مقامی ستاد منصوب شد.جا دارد از جناب آقای دکتر شفیعی به پاس زحمات ارزنده ایشان تقدیر به عمل آید.و برای جناب آقای مهندس فیض بخش در سال فرهنگ اقتصادی با عزم ملی و مدیریت جهادی آرزوی توفیق روزافزون داریم.

خودروهای فرسوده چند سالی بود که بر اثر تحریم ها و مشکلات خودروسازها در گره ای کور گرفتار بود.تا اینکه با تدبیر و همت دولتمردان و تلاش دکتر شفیعی در راستای بازگشائی گره های کور نهایتا به اجرای طرحهای بشارت و آسمان من منتهی شد.

در این طرحها دولت با کمکهای بلاعوض توانست کمکی هرچند کوچک در راستای خروج و اسقاط خودروهای فرسوده به مردم عزیزمان ارائه نماید.امیدواریم در سال جاری با عزم ملی و مدیریت جهادی بتوانیم گره گشای مشکلات آلودگی هوا و اسقاط خودروهای فرسوده باشیم.


علیرضا فیض بخش پیش از این معاون صادرات شرکت ایران خودرو و مدیر پروژه تولید خودروهای گاز سوز شرکت ایران خودرو بوده است.

سید مجتبی شفیعی۱۴ ماه در سمت ریاست ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت بود و پیش از این نیز به عنوان دبیر شورای عالی ترافیک و مدیرکل حمل و نقل و ترافیک وزارت کشور مشغول بکار بوده است.

ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت از سال ۱۳۸۵ با توجه به تبصره ۱۳ قانون بودجه سال‌های ۸۵ و ۸۶ کل کشور با عنوان ستاد تبصره ۱۳ آغاز بکار کرد که با ابلاغ قانون توسعه حمل و نقل عمومی و مدیریت مصرف سوخت در سال ۱۳۸۷ به ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت تغییر نام یافت.

برنامه ریزی راهبردی، سیاست گذاری در سهمیه بندی بنزین، کارت هوشمند سوخت، توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی، خروج خودروهای فرسوده و برخی از هماهنگی های بین بخشی و… از جمله اقدامات این ستاد در حوزه حمل و نقل و سوخت بوده است