اسقاط مینی بوس فرسوده

اسقاط وانت های فرسوده و مینی بوس فرسوده

اضافه شدن وانت ها و مینی بوس فرسوده به اسقاط خودرو های فرسوده

کلیه مینی بوس های مدل ۷۵ و پایین تر در صورت ثبت نام و اسقاط از حداکثر ارزش گواهی اسقاط به مبلغ
سی میلیون ریال برخوردار می شوند.
کلیه وانت های یک تن و پایین تر در صورت ثبت نام و اسقاط از حداکثر ارزش گواهی اسقاط به مبلغ ده میلیون ریال بهره مند می شوند.

با توجه به اعلام قبلی، ثبت نام طرح ویژه اسقاط خودرو فرسوده سواری از مدل ۱۳۵۶ تا مدل ۱۳۷۰ هم اکنون در حال اجرا است که در صورت ثبت نام و اسقاط حداکثر ارزش گواهی اسقاط به مبلغ پانزده میلیون ریال پرداخت می شود.
کلیه دارندگان خودرو فرسوده سواری مدل ۱۳۷۱ و ۱۳۷۲ می توانند با اخذ برگه اعلام وضعیت فرسودگی (عدم امکان دریافت معاینه فنی) از مراکز معاینه فنی اقدام به اسقاط خودرو خود نمایند.
جهت تسهیل در روند اسقاط خودرو فرسوده مینی بوس ، سواری و وانت متقاضیان می توانند با یک کد ملی ، نسبت به ثبت نام بیش از یک خودرو فرسوده با داشتن سند قطعی و یا وکالتی اقدام نمایند.
آخرین مهلت جهت ثبت نام در طرح ویژه برای خودرو های سواری ۱۷ آذر ماه خواهد بود و به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد.
با توجه به آغاز اسقاط خودروهای فرسوده وانت از ابتدای این هفته ، ثبت نام وانت های فرسوده تا ۲۴ آذر ماه تمدید می گردد و به هیچ عنوان قابل تمدید نخواهد بود.
کلیه متقاضیان اسقاط خودرو فرسوده سواری و وانت می بایست حداکثر تا پایان آذر ماه نسبت به تحویل خودرو فرسوده خود و ثبت روند پذیرش در مراکز اسقاط مربوطه اقدام نمایند. در غیر این صورت مبلغ ارزش گواهی اسقاط بر مبنای مدل خودرو به متقاضیان پرداخت خواهد شد.
از زمان ثبت تاییدیه پلیس راهور در سیستم نوسازی ناوگان حمل و نقل ، حداکثر ظرف ۷ روز کاری مبلغ ارزش گواهی اسقاط به حساب متقاضی واریز می گردد.
ثبت نام در این طرح رایگان بوده و مراکز اسقاط حق دریافت هیچ گونه وجهی را ندارند.
در صورت بروز هرگونه مشکل متقاضیان میتواند با تلفنهای معاونت نوسازی ناوگان حمل و نقل به شماره ۱۰-۶۶۰۰۴۰۰۰-۰۲۱ تماس حاصل نمایند.

روش های ثبت نام :

الف: مراجعه به مراکز اسقاط سراسر کشور و دفاتر مجاز مراکز اسقاط که آدرس مراکز مجاز به تفکیک هر استان در سایت www.nosazi.org قرار دارد.

ب : اقدام به ثبت نام اینترنتی توسط خود متقاضیان دارای خودروی فرسوده از طریق مراجعه به سایت www.nosazi.org