به گزارش بازیافت خبر: رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران از تمام شد و بسته شدن پرونده تاکسی های فرسوده شهر تهران تا پایان سال ۹۶ خبر داد .محسن سرخو،  در خصوص رسیدگی به وضعیت و شرایط تاکسی های فرسوده اعلام کرد: پرونده تاکسی های فرسوده شهر تهران تا پایان سال ۹۶ بسته خواهد شد و چیزی به نام تاکسی فرسوده وجود نخواهد داشت .
ایشان با بیان اینکه جایگزینی تاکسی های فرسوده طبق برنامه ریزی انجام شده است، اعلام کرد: حدود ۱۰ هزار تاکسی فرسوده در تهران شرایط تبدیل و جایگزینی دارند که می بایست دولت شرایط وام و اسقاط خودرو و تسهیلات نوسازی تاکسی در سال ۹۶ را نیز فراهم کند .
رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران اعلام کرد: پیکان تاکسی ها نیز شامل این جایگزین می شوند و نامه نگاری های لازم برای آنکه این تاکسی ها بتوانند در سامانه نوسازی ثبت نام کنند، انجام شده و در آینده امکان ثبت نام آنها برای نوسازی فراهم می شود اما تا آن زمان پروانه کار تمامی این تاکسی ها به جز تاکسی های پیکان تمدید می شود .
گفتنی است، چندی پیش، ابوالفضل قناعتی عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران در خصوص عدم تمدید برنامه کار تاکسی دارانی که مدل تاکسی آنها سال ۸۶ است، گفته بود: تاکسی های مدل ۸۶ پروانه شان تمدید می شود؛ اما از هم اکنون باید آماده باشند تا به محض اینکه دولت شرایط نوسازی را فراهم کرد، آن را انجام دهد.