ثبت نام مینی بوس فرسوده ۱۴۰۰

ثبت نام مینی بوس فرسوده شرایط اسقاط و نوسازی مینی بوس فرسوده

آخرین  بخشنامه های مینی بوسهای فرسوده : متقاضیان عزیز اسقاط مینی بوس فرسوده:خواهشمند است با مطالعه دقیق مطالب و اخذ مشاوره رایگان نسبت به ثبت نام واسقاط مینی بوس فرسوده خود اقدام نمائید.با توجه به وجود دلالان زیاد در این حیطه و سایتهای غیر مجاز این مرکز هیچ گونه مسئولیتی در قبال ثبت نام خودرو های فرسوده در سایت های مشابه را نمی پذیرد و از متقاضیان خواهشمند است تا اطلاعات شخصی و خودرویی خود رادر سایت های غیر مجاز وارد ننمایید.

قائم مقام ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور افزود: در جدولی که دولت ابلاغ کرده است برای وانت های بالای یک تن معادل دو گواهی اسقاط، برای کامیونت های بین ۲ تا ۶ تن معادل سه گواهی اسقاط، برای کامیون‌های سبک ۶ تا ۱۰ تن معادل پنج گواهی اسقاط، برای کامیون‌های متوسط ۱۰ تا ۲۶ تن معادل ۱۰ گواهی اسقاط، برای کامیون های سنگین بالای ۲۶ تن معادل ۱۲ گواهی اسقاط و برای کامیون های کشنده نیز معادل ۱۴ گواهی اسقاط پیش بینی کرده است.با توجه به شرایط فوق قیمت کامیونهای فرسوده تقریبا منطبق با جدول زیر می باشد.

وانت بالای یک تن………………………………۲ گواهی اسقاط

مینی بوس فرسوده …………………………..۴ گواهی اسقاط

اتوبوس فرسوده………………………………..۱۲ گواهی اسقاط

کامیونتهای بین ۲ تا ۶ تن…………………….۳ گواهی اسقاط

کامیونهای سبک۶ تا ۱۰ تن………………… ۵ گواهی اسقاط

کامیونهای متوسط ۱۰ تا ۲۶ تن……………۱۰ گواهی اسقاط

کامیونهای سنگین بالای ۲۶ تن …………..۱۲ گواهی اسقاط

کامیونهای کشنده………………………….. ۱۴ گواهی اسقاط

ثبت نام اینترنتی مینی بوس فرسوده 

شرایط مینی بوس های فرسوده جهت اسقاط:
۱- مینی بوس برون‌شهری تحت پوشش شرکت یا موسسه حمل و نقل دارای پروانه فعالیت معتبر باشد.
۲- ارایه کارت هوشمند ناوگان در هنگام ثبت نام توسط متقاضی الزامی نیست .
۳- متقاضیان  ثبت نام جایگزینی  و نقدی مینی‌بوس فرسوده فقط در صورت رسیدن خودرو به سن فرسودگی مصوب مجاز به ورود به فرآیند می‌باشند . بدیهی است سن فرسودگی مجاز در بخشنامه‌های صادره از سوی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به ادارات کل حمل و نقل و پایانه‌های استانها ابلاغ می گردد.شما میتوانید با ثبت نام در سایت مینی بوسهای فرسوده و دریافت کد رهگیری نسبت به ثبت نام نقدی مینی بوس فرسوده اقدام و از مشاوره رایگان بهره مند شوید.

خلاصه مراحل اسقاط مینی بوس فرسوده:

۱-اولین قدم وارد کردن اطلاعات و  ثبت نام در سایت مینی بوسهای فرسوده و دریافت کد رهگیری به انضمام مشاوره رایگان می باشد.ارتباطات مردمی:۴۲۸۴۴۷- ۰۲۱ 

۲- فراخوان از طرف مرکز اسقاط

۳-تحویل مدارک به مرکز اسقاط و تشکیل پرونده(دریافت کارتکس)

۴- اخذ گواهی اسقاط

۵-مراجعه به مرکز اسقاط و دریافت معرفی نامه خودروساز

ثبت نام در سایت