دزدی خودرو فرسوده

دزدی خودروهای فرسوده ترفند جدید دزدان

دزدان خودروهای فرسوده در تهران

به تازگی مشاهده شده است که برخی از افراد با کرایه یدک کش و جا زدن خود به عنوان مالک خودرو فرسوده، خودروهای فرسوده را از سطح شهر جمع آوری کرده و به گاراژهای ضایعاتی  میفروشند.گاهی از مواقع زرنگی دزدان به آنجائی می رسد که همین خودروهای مسروقه را تحت خودروهای فرسوده به دیگر دلالان میفروشند و متواری میشوند.دو دخترخاله نیز به تازگی با فروختن ۶ خودروی فرسوده دزدی به یک خانم رازشان برملا شد.

مواظب خودروهای فرسوده خود که در کوچه و خیابان پارک هستند ،باشید

متهمان پس از دستگیری مدعی شدند که سفارش سرقت را از فردی به نام محمد میگرفتند.محمد از اعتیاد این دو نفرمطلع بوده و از شرایط نابسمان آنها سو استفاده کرده و آنها را به سرقت خودروهای بلاتکلیف موجود در خیابانهای تهران ترقیب نموده است.

با بررسی های انجام شده معلوم شد که دزدان خودروهای فرسوده بیش از دو دختر معتاد به شیشه بوده اند.این موضوع می طلبد که مالکان خودروهای فرسوده توجه بیشتری به حفظ و نگهداری خودروهای فرسوده خود بکنند یا نسبت به اسقاط و خروج آن از ناوگان حمل و نقل اقدام نمایند.

با همکاری ستاد نوسازی ناوگان حمل و نقل و سوخت کشور و همت کارشناسان فناوری اطلاعات در حال حاضر ثبت نام خودروهای فرسوده به راحتی به صورت غیر حضوری به صورت اینترنتی یا پیامکی(ارسال عدد ۱ به ۱۰۰۰۳۸۸۵) انجام می پذیرد.

ثبت نام خودرو فرسوده