طرح جایگزین خودرو فرسوده

طرح جایگزین خودروهای فرسوده سال۱۴۰۰

با توجه به شعار امسال و حمایت از کالای ایرانی طرح جدید خدمات حواله اسقاط خودروهای زیر مدل ۸۵ به جهت هدایت مالکان به سمت طرح های جایگزین و نقدی طراحی و آماده ارائه خدمات شده است.این طرح شامل کلیه خودروهای مدل ۸۵ به پائین می باشد.طرحی بی نظیر و سرمایه ای ماندگار جهت رفاه مالکان خودروهای فرسوده می باشد.

با توجه به اینکه ظرفیت اعلام شده در سال ۱۴۰۰(طبق کنسرسیوم ۲۵۰۰۰ دستگاه) محدود می باشد به محض تکمیل ظرفیت سایت بسته خواهد شد.

مراحل  مزایا و شرایط ثبت نام به شرح ذیل می باشد.
۱- ثبت نام در سایت نوسازی ناوگان به آدرس nosazi.org  (در حال حاضر صرفا استان تهران و البرز می باشد)
۲- ثبت مشخصات،مخصوصا آدرس و کدپستی جهت ارسال کارت طلائی درب منزل
۳-مدل خودروی شما حتما باید در طرح باشد و صرفا شامل خودروهایی می باشد که در زیر اعلام شده است.
۴- با توجه به احتمال کلاهبرداری توسط افراد سودجو خواهشمندیم اطلاعات خودروئی خود را در اختیار سایت های غیر مجاز قرار ندهید.
۵- این طرح شامل خودروهای سبک و سنگین می باشد .

مزایای استفاده از طرح حوالهی خدمات  اسقاط

۱- به محض ثبت نام شما در لیست خودروهای جایگزین سال ۱۴۰۰ (۲۵ هزار دستگاه) قرار خواهید گرفت و به محض بازگشائی از طرف مراکز با شما تماس گرفته می شود.
۲- ارزش کارت طلایی نوسازی که درب منزل شما تحویل داده می شود به میزان ۷٫۲ درضد ارزش لاشه می باشد. خواهشمند است در حفظ و نگهداری آن کوشا باشید .
۳- با ارائه کارت به مراکز ضمن دریافت ارزش لاشه به میزان درصد مشخص شده از ۱۵ درصد تخفیف حمل بهره مند خواهید شد.
۴- کلیه خودروهای سواری معاف از عوارض ،مالیات و بیمه می باشند و در صورتی که خودروی آنها بیمه باشد مبلغ یا زمان بیمه به مالک عودت داده خواهد شد.
۵-ارزش لاشه خودروی شما در هرسال مشخص شده و به مراکز عضو این طرح اعلام خواهد شد. یعنی اگر شما تصمیم به شرکت در هیچ طرحی نداشته باشید در هر سالی که نسبت به تحویل آن اقدام نمائید شامل ارزش لاشه خواهد شد و مبلغ آن را بر اساس ارزش افزوده همان سال دریافت خواهید کرد و این خدمت صرفا به افرادی تعلق می گیرد که نسبت به دریافت کارت اقدام کرده باشند.
این طرح جهت ساماندهی نوسازی خودروهای زیر مدل ۸۵ می باشد وخدمتی است جهت  بهره مندی مالکان از ارزش افزوده لاشه خودرو و اطلاع از زمان و شرایط طرح های جایگزین و ثبت نام در طرح جایگزینی سایپا در سال۱۴۰۰

ثبت نام حواله خدمات اسقاط خودروهای فرسوده

از کلیه متقاضیان ثبت نام نام کارت طلائی  خواهشمند است با ثبت نام در سایت نوسازی نسبت به ادامه فرایند جایگزینی و دریافت کد رهگیری اقدام نمایند.

خودرو های فرسوده سواری از مدل ۱۳۶۱ تا مدل ۱۳۸۵ شمسی و معادل میلادی آن و پایینتر مشمول طرح می باشند.

خودرو های فرسوده باری از مدل مبنا تا مدل ۱۳۸۵ شمسی و پایینتر و معادل میلادی آن مشمول طرح می باشند.

خودرو های فرسوده مینی بوس از مدل ۱۳۷۰ شمسی و پایینتر و معادل میلادی آن مشمول طرح می باشند.

خودرو های فرسوده کامیون از مدل ۱۳۷۰ شمسی و پایینتر و معادل میلادی آن مشمول طرح می باشند.


***   مزایای ویژه ثبت نام در این طرح   ***

۱٫قیمت خودرو فرسوده طبق آخرین بخشنامه ستاد نوسازی و مراکز اسقاط محاسبه و واریز به حساب متقاضی میشود.

۲-تحویل خودرو جایگزین و فرآیند اسقاط سریعتر نسبت به طرح های جایگزین دیگر.

۳- شرایط : با ضامن و بدون ضامن طبق بخشنامه های فصلی

۴-برای اولین بار متقاضیانی که در این طرح خودرو فرسوده وانت دارند می توانند جایگزین خودرو وانت و یا سواری دریافت نمایند.

۵-جایگزین با محصولات گروه خودرو سازی سایپا و ایران خودرو (شرایط به روز و طبق بخشنامه های خودروساز میباشد در صورت مسدود شدن طرح عواقب عدم ثبت نام یا ژیگیری با مالک می باشد*)


قابل توجه متقاضیان گرامی مبلغ بیمه بدنه  روی اقساط خودرو صفر کیلومتر محاسبه شده است.تحویل خودرو های صفر کیلومتر طبق شرایط خودروساز میباشد .با توجه به محدود بودن تعداد ثبت نام در صورت تکمیل ظرفیت ثبت نام انجام نمی شود.

قابل توجه متقاضیان گرامی با توجه به محدودیت تعداد مراجع ثبت نام کننده خودرو های فرسوده و به منظور رفاه حال ملت شریف ایران و کاهش سفر های غیر ضروری که از اهداف و سیاست های کلان ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور می باشد و درراستای سیاست های دولت در زمینه تححق دولت الکترونیک نیاز به سامانه ای جامع در زمینه اطلاع رسانی انواع طرح های فرسوده و پیش ثبت نام اینترنتی احساس می شود.


تمام مطالب این صفحه با توجه به شرایط روز تغییر میکند

ثبت نام اینترنتی خودرو فرسوده


طرح جایگزین خودرو فرسوده


نظرات متقاضیان ثبت نام شده در این طرح:

محمد طهرانی از ورامین:بعد از مدتها سردرگمی در طرحهای مختلف بالاخره یک طرح خوب اعلام شد.از شما به خاطر همه چیز ممنونم.هر وقت ماشینم را سوار میشم اول شما را دعا میکنم.

علیرضا صائمی از شهرری:خواستم به این واسطه از همه دست اندر کاران مجموعه اسقاط خودروی فرسوده تشکر کنم..سالها پیش در مرکز ۱۷۱۳ ثبت نام کرده بودم که متاسفانه هنوز خبری از مرکز نیست… تا اینکه ۱۵ روز پیش ثبت نام کردم و الان در شرف دریافت خودرو هستم ضمن اینکه خودروی بنده اسقاط هم شد.باز هم ممنونمممممم.

علی محمد عیوضی از تهرانپارس:مشاوره قبل از ثبت نام شما فوق العاده من را نسبت به برنامه های ستاد نوسازی ناوگان حمل و نقل خوشبین کرد.خدا یارتان.

مجید بهرامی از شهریار:همه چیز از ثبت نام تا اسقاط عالی بود اماااا کمی بیشتر مطلب در سایت بگذارید.هرچند مشاوره تلفنی همه چیز را تکمیل کرد.دووووستتان دارم

جمال شریعت از عظیمیه کرج:درست است که مسیر طولانی بود اما می ارزید.بالاخره بعد از چند سال یه حرکتی شد.و من الله توفیق

ادامه دارد….