قیمت خودرو فرسوده ۱۴۰۱

قیمت خودرو فرسوده

سوالات زیادی در رابطه با قیمت لاشه خودروهای فرسوده و ارزش گواهی اسقاط آنها از طرف مردم به واحدهای مشاوره منتقل گردیده ، در این رابطه در خدمت شما هستیم تا ابهامات موجود را برطرف کنیم

قیمت اسقاط و نوسازی خودروهای فرسوده کاملا در زمان های مختلف و با توجه به میزان عرضه و تقاضا متفاوت است و نمیتوان این مورد را دقیق بیان کرد ، بازار واردات خودرو به کشور و میزان عرضه خودروهای جدید توسط خودروسازان از مهمترین عوامل تاثیرگذار بر روی قیمت اسقاط خودروهای فرسوده است ، یکی دیگر از عوامل اصلی که میتوان به آن اشاره کرده ارزش گواهی اسقاط خودرو فرسوده است که میتوانید در زیر ارزش گواهی انواع خودرو فرسوده را مشاهده نمائید .

تفاوت قیمت های پیشنهادی دلالان و مراکز اسقاط خودروهای فرسوده

قیمت خودرو فرسوده

قیمت خودرو فرسوده

یکی از مشکلات جدیدی که ممکن است گریبان گیر مردم عزیز کشوورمان شود وجود تخلفات در زمینه اسقاط خودروهای فرسوده است ، عده ای از دلالان خودروهای فرسوده با دریافت خودرو از مالکان و پرداخت قیمت خودرو را خریداری کرده و موتور خودرو را جا به جا کرده و موتور تقلبی را دستکوب میکنند و یا سند جعلی و دوقلو میسازند که این امر موجب شده مالک خودرو فرسوده به متخلف شناسایی شده و با مشکلات بسیاری مواجه گردد ، در این راستا خبری کامل و دقیق برای شما عزیزان آماده کرده ایم که پیشنهاد میکنیم این مقاله را بطور دقیق مطالعه نمایید .

با توجه به شعار امسال تولید دانش بنیان و اشتغال آفرینی طرح جدید کارت های  طلایی خودروهای زیر مدل ۸۵ به جهت هدایت مالکان به سمت طرح های جایگزین و نقدی طراحی و آماده ارائه خدمات شده است.این طرح شامل کلیه خودروهای مدل ۸۵ به پائین می باشد.طرحی بی نظیر و سرمایه ای ماندگار جهت رفاه مالکان خودروهای فرسوده می باشد.

با توجه به اینکه ظرفیت اعلام شده در سال ۱۴۰۱(طبق کنسرسیوم ۲۵۰۰۰ دستگاه) محدود می باشد به محض تکمیل ظرفیت سایت بسته خواهد شد.

مراحل  مزایا و شرایط ثبت نام به شرح ذیل می باشد.
۱- ثبت نام در سایت نوسازی ناوگان به آدرس www.nosazinavgan.org
۲- ثبت مشخصات،مخصوصا آدرس و کدپستی جهت ارسال کارت طلائی درب منزل
۳-مدل خودروی شما حتما باید در طرح باشد و صرفا شامل خودروهایی می باشد که در زیر اعلام شده است.
۴- با توجه به احتمال کلاهبرداری توسط افراد سودجو خواهشمندیم اطلاعات خودروئی خود را در اختیار سایت های غیر مجاز قرار ندهید.
۵- این طرح شامل خودروهای سبک و سنگین می باشد .

مزایای استفاده از طرح کارت طلائی نوسازی

۱- به محض ثبت نام شما در لیست خودروهای جایگزین سال ۱۴۰۱ (۲۵ هزار دستگاه) قرار خواهید گرفت و به محض بازگشائی از طرف مراکز با شما تماس گرفته می شود.
۲- ارزش کارت طلایی نوسازی که درب منزل شما تحویل داداه می شود به میزان ۷٫۲ درضد ارزش لاشه می باشد. خواهشمند است در حفظ و نگهداری آن کوشا باشید .
۳- با ارائه کارت به مراکز ضمن دریافت ارزش لاشه به میزان درصد مشخص شده از ۱۵ درصد تخفیف حمل بهره مند خواهید شد.
۴- کلیه خودروهای سواری معاف از عوارض ،مالیات و بیمه می باشند و در صورتی که خودروی آنها بیمه باشد مبلغ یا زمان بیمه به مالک عودت داده خواهد شد.
۵-ارزش لاشه خودروی شما در هرسال مشخص شده و به مراکز عضو این طرح اعلام خواهد شد. یعنی اگر شما تصمیم به شرکت در هیچ طرحی نداشته باشید در هر سالی که نسبت به تحویل آن اقدام نمائید شامل ارزش لاشه خواهد شد و مبلغ آن را بر اساس ارزش افزوده دریافت خواهید کرد و این خدمت صرفا به افرادی تعلق می گیرد که نسبت به دریافت کارت اقدام کرده باشند.
این طرح جهت ساماندهی نوسازی خودروهی زیر مدل ۸۵ می باشد وخدمتی است جهت  بهره مندی مالکان از ارزش افزوده لاشه خودرو .

 

 ثبت نام کارت طلایی نوسازی

خبر تفاوت قیمت خودروهای فرسوده دلالان

سامانه ثبت نام اینترنتی خودروهای فرسوده کشور