نمایندگی محصولات اسکانیا در ایران ، در حاشیه ی برگزاری نمایشگاه ارومیه به چگونگی فروش محصولات اسکانیا در طرح جایگزینی خودروهای سنگین پرداخت.

عباس نعیمی در توضیح طرح جایگزینی خودروهای فرسوده سنگین گفت: خریداران برای شرکت در این طرح به عنوان پیش پرداخت باید مبلغ ۱۵ میلیون تومان پرداخت نمایند.

نعیمی محصولاتی که در این طرح قرار گرفته است را اسکانیا جی ۴۱۰ و آر ۴۵۰ معرفی کرد . افزود:نرخ تسهیلات در این طرح ۱۸ درصد در نظر گرفته شده است که ۵۰ درصد این سود را سازمان راهداری تقبل خواهد کرد، ضمن اینکه بازپرداخت این تسهیلات ۷ ساله است.

ایشان ادامه داد: قیمت جی۴۱۰، ۴۳۶ میلیون و آر ۴۵۰ هم ۴۶۳ میلیون ۲۵۰ هزار تومان تعیین شده است که به هر دو محصول وامی به میزان ۳۲۰ میلیون تومان تعلق می گیرد.

مدیر فروش اسکانیا در ایران  افزود: در فروش جی۴۱۰ بعد از دریافت پیش پرداخت ۱۵ میلیون تومانی ۳ فقره چک ۳۵ و ۳۳ میلیون تومانی به تاریخ مرداد، شهریور و مهر از خریدار دریاقت می شود.

نعیمی افزود: برای آر۴۵۰ هم ۳ فقره چک ۳۵ میلیون، ۴۶ میلیون و ۶۲۵ هزار تومانی از خریدار گرفته خواهد شد.

در پایان از همه مالکان خودروهای فرسوده سنگین تقاضا می شود در صورت نیاز به مشاوره در سایت خودرو فرسوده ثبت نام نمایند یا با شماره ۴۲۸۴۴۷- ۰۲۱  تماس حاصل فرمایند.
ثبت نام اینترنتی کامیونهای فرسوده