طرح نقدی اسقاط خودرو

طرح نقدی خودرو فرسوده آسمان من ۹۳

(طرح آسمان من)

سرپرست معاونت نوسازی ناوگان ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت اعلام کرد : تاریخ ثبت نام خودروهای سواری شخصی و وانت بارهای فرسوده تا پایان اردیبهشت ۹۳ تمدید شد .وی با شرح جزئیات جدید طرح «آسمان من»  اهداف و برنامه‌های جدید ستاد سوخت را برای اسقاط خودروهای فرسوده اعلام کرد.

 به گفته دکتر شفیعی، طرح «آسمان من» مشمول خودروهای سواری شخصی از مدل ۵۸ تا ۸۲ و شامل وانت بارهای فرسوده مدل قبل از سال ۷۷ می شود. ضمن آن که روش های قبلی ثبت نام نیز همچنان دایر است .مالکان خودروهای فرسوده نیز می توانند از طریق سایت هایی که قبلا اعلام شده بود نسبت به اسقاط خودروی خود اقدام کنند.

 مهندس حیدری اظهار داشت : با توجه به اینکه خودروهای سواری فرسوده تا پایان دی ماه می توانستند نسبت به ثبت نام در سایت اعلام شده اقدام کنند استقبال متقاضیان ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت را بر آن داشت تا تصمیمی مبنی بر تمدید مهلت ثبت نام خودروهای فرسوده اتخاذ نمایید.

وی در خصوص میزان خودروهای فرسوده ثبت نام شده در سایت ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت گفت : میزان ثبت نام خودروهای فرسوده و وانت بارهای فرسوده تا اواخر آذر ماه ۷۵هزار دستگاه می باشد.

با توجه به محدود بودن تعداد ثبت نام در طرح جدید نوسازی خودرو های فرسوده (افزایش کمک های بلاعوض)اولویت با افرادی می باشد که نسبت به ثبت نام اینترنتی و تشکیل پرونده اقدام نمایند و کد رهگیری دریافت نمایند.

ثبت نام