مراکز اسقاط را به مراکز بازیافت تبدیل می کنیم…

بازیافت مجموعه ای از فرصت ها و تهدیدهاست. مخصوصا در مورد مقوله ای به نام اسقاط خودرو

خودروهای فرسوده که یک طرف آن به سیاست های دولت و توان آن در خروج اسقاط مرتبط است و از طرف دیگر به مردم!!!

در سال ۸۵ اگر وارد حوزه بازیافت خودرو می شدید قطعا از برنده های صنعت بودید و امروز اگر وارد شوید “با این استراتژی” قطعا از بازنده های این صنعت خواهید بود…

راه حل چیست؟!

ایران ضایعات براساس تحقیقات تکنیکال و فاندامنتال طی برنامه ای جامع قصد دارد تمام مراکز اسقاط سراسر کشور را به مراکز بازیافت تبدیل نماید. در واقع تهدید محرز را به فرصتی ناب تبدیل نماید.

اما چگونه؟!

ایران ضایعات با بیش از ۱۰۰ هزار عضو در سراسر کشور در حال حاضر بزرگترین مرجع تجارت ضایعات و بازیافت کشور به حساب می آید. سامانه ای جامع که روزانه همه صنف های مرتبط با ضایعات و بازیافت در آن شروع به رصد یا تجارت می کنند. در این راستا وضعیت موجود مراکز اسقاط به عنوان تهدید و از طرفی ظرفیت های بی شمار آن به عنوان فرصت ، مجوزات و شرایط مکانی آن ها به عنوان نقاط قوت ما را به سوی استراتژی قدرتمندی هدایت می کند که نقطه ضعف این ماجرا تجارتی است که دقیقا در نقطه قوت ایران ضایعات قرار دارد.

در حال حاضر مراکز اسقاط به سان چرخ دنده ای می مانند که هیچ چرخی از صنعت را به چرخش در نمی آورد چراکه به صورت هرزگرد به یه چرخش بی ثمر خود  ادامه می دهد در این راستا ایران ضایعات می تواند این چرخش را با حضور خود به چرخش بزرگتر صنعت تبدیل نماید.

از تمام مراکز اسقاط کشور دعوت می نماییم تا در دومین نمایشگاه بین المللی بازیافت ایران حضور به هم رسانده و ضمن اطلاع از شرایط و برنامه های ایران ضایعات راه بن بست اسقاط خودرو را به دریای بی کران بازیافت هدایت نمایند.